dinsdag 25 december 2012

Movies

Jep, alweer een artikel over films. Sinds het vakantie is ben ik alleen maar films aan het kijken, en het liefst een beetje wat oudere films, laten we zeggen, gemaakt rond 1999, wat nog niet eens zo heel oud is. Ik wil jullie graag wat vertellen over de films die ik de afgelopen tijd heb gekeken, en dan hebben we het dus niet over echt nieuwe films zoals skyfall (die ik ook ontzettend mooi vond trouwens!)

1. The boy she met online (2010)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn aandacht niet helemaal bij de film had. Niet omdat ik zo veel aan mijn hoofd had, maar gewoon omdat hij heel erg saai was. Het begon heel standaard: een meisje ontmoet een jongen op internet, en ze willen afspreken. Wat ze niet weet is dat de jongen in de gevangenis zit enz. Het einde vond ik dan wel weer heel zielig, maar ik zal er niets over verklappen. Op een schaal van 1/10 geef ik deze film een 6. Niet omdat hij heel slecht is, maar de verhaallijn gewoon zo ontzettend vaak gebruikt is, dat ik na een poosje wel weer wist wat er zou gebeuren. Heel jammer!

2. 10 things I hate about you (1999)
Oh man, wat ben ik verliefd op deze film zeg! Op het begin draait het allemaal om Bianca, die pas mag daten als haar zus het ook doet. Dus regelt de jongen die haar leuk vind dat Patrick (dé crimineel van de school, gespeeld door Heath Ledger, die overleden is :() haar zus uit zal vragen, door hem te betalen. Dat lukt, maar ondertussen word Patrick verliefd op haar... Maar dan komt ze er achter dat hij betaald is om haar mee uit te nemen... Ahw ik kon me echt heel goed inleven met haar, ondanks dat de verhaallijn ook weer een klein beetje... niet origineel was. Ik geef deze film een dikke 9! 


3.  Angus thongs and perfect snogging
Ik had al eerder over het boek geschreven, maar de film had ik nog niet gezien. Ik heb deze met een vriendin gekeken, en wat hebben we gelachen! Het begin, waar ze op een feest komt, verkleed als gevulde olijf is al geweldig. En haar tegenspeler, Robbie... Dit is echt een typische film voor meiden! Superleuk! Krijgt een 7.5 van me! Nope, hij kan niet op tegen 10 things I hate about you, maar dat is mijn persoonlijke mening.

4. Letters to Julliet
Deze film he, ongelofelijk mooi. Ik zal niet te veel verklappen, maar het gaat over een meisje die op het punt staat om te trouwen, en in Italië zit. Daar is een muur waar allemaal meiden hun liefdesproblemen opschrijven, en dan schrijven een paar vrouwen er advies op. Maar dan ontdekt het meisje een brief, die daar al die jaren heeft gelegen, en wanhopig om hulp riep... Maar niemand die de brief zag.. Krijgt een 8!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten