maandag 17 december 2012

How to decorate your room. 
Geef toe, de meeste tijd van de dag besteed je toch in je slaapkamer. Als het niet is om te slapen, dan is het wel om je huiswerk te maken, een tijdschrift/boek te lezen of een film te kijken. Ja toch? En dan wil je natuurlijk wel dat je kamer er gezellig uitziet. Hopelijk heb je daarom iets aan deze post!

1. Kaarsen
 

Kaarsen geven je kamer gelijk een gezelligere uitstraling, en natuurlijk ook extra licht mocht je dat nodig hebben. Als je ouders je niet vertrouwen met vuur kun je ook nep waxinelichtjes halen bij de xenos. Vooral geurkaarsen zijn leuk vind ik, als ze maar niet te sterk ruiken, want dan kan je nogal misselijk worden. Mijn aanraders? Een pepermunt, framboos of appeltaart geur. Hmmm. Let your room shine bright like a diamond.

2. Lights

Lichtjes sluiten weer perfect aan op kaarsjes. Maar vooral rond deze tijd kunnen lichtjes een grote verandering aanbrengen in je kamer. Zelf heb ik om mijn bed lichtjes hangen, en die zet ik 's avonds altijd aan. Het geeft een beetje een romantische look, leuk voor als je vriendje langskomt. Je kunt de lichtjes natuurlijk ook in een vaas stoppen en op je bureau zetten. Hallo nieuwe bureaulamp, haha!


3. Pillows
 
Kussens, in mijn kamer liggen ze overal. Op mijn bed, op de grond, op mijn vloerkleed, op mijn bureaustoel. In alle soorten, alle maten en alle kleuren die er maar zijn. Grote roze geruite kussens, kleine bloemetjes kussens, witte kanten kussens, een Justin Bieber kussen (judge me, I don't caaaare) behalve dat ze ontzettend leuk staan op je bed, je bank of gewoon in je kamer zijn ze ook nog heel zacht! Win win situatie!

4. Fotolijstjes
Fotolijstjes geven dé personal touch aan je kamer, je kunt zelf kiezen welke foto (dus ook gelijk welke herinnering) je op wilt hangen, en dat maakt ze juist zo leuk. Het liefst zou ik een muur vol fotolijstjes hebben, maar zoveel foto's heb ik nog niet. De meeste die ik heb afgedrukt heb ik in fotoboeken geplakt, helaas. :(


5. Spiegel

Iedereen heeft wel een spiegel in zijn/haar kamer staan of hangen, ook de jongens onder ons wel, of heb ik het nou fout? In ieder geval, bij de xenos/blokker kun je ook leuke kleine spiegeltjes met allerlei versiersels erop vinden, en de xenos heeft ook wel grote spiegels die heel chic staan in je kamer. Ja, ook spiegels kunnen je kamer versieren!


6. Words
Wat ik ook nog heel graag in mijn kamer wil is een tekst op mijn muur. Dit kan je doen met bijvoorbeeld je favoriete quote, of gewoon een zin die je hoop, vreugde of een mooie herinnering geeft. Ik zou persoonlijk voor 'Believe' gaan of 'Dream out loud', of natuurlijk mijn eigen quote; Stay positive.

Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie je kamer gaan versieren!
Liefs,
Ebru

1 opmerking: